//Mall după mall, primăria Cluj-Napoca aprobă ambuteiajele din trafic

Mall după mall, primăria Cluj-Napoca aprobă ambuteiajele din trafic

De ce este important?
Creșterea suprafețelor construibile desfășurate Sanex cu 247.234,40
metri pătrați mai mult decât prevede legea, respectiv cu 290.854 metri pătrați mai mult decât permite planul urbanistic general care, pe de altă parte, propune lărgirea străzilor Plevnei și Beiușului cât și realizarea Culoarului de Mobilitate Nord de-a lungul căii ferate, în contextul în care la o distanță de doar 2,5 kilometri de platforma Sanex s-a aprobat transformarea platformei Carbochim tot într-un mall înconjurat de birouri, diverse dotări și locuire, iar la nord de cele două platforme și Someș se pregătește restructurarea a 450 de hectare de-a lungul bulevardului Muncii, ridică mari semne de întrebare privind șansele clujenilor de a nu rămâne blocați în trafic deoarece creșterea suprafețelor dezvoltărilor imobiliare este direct proporțională cu creșterea numărului de mașini din trafic.

Sursă bază extras: google maps

Sursă bază extras: PUG Cluj-Napoca, planșa „3.2 Reglementări urbanistice. Unități teritoriale de referință

Realizarea lucrărilor la tronsonul Culoarului de Mobilitate Nord situat între str. Fabrica de Zahăr şi Pod IRA.

 Lucrările includ:

 • tronsonul de culoar situat între str. Fabrica de Zahăr şi Pod IRA

 • bretelele de acces în şi din zona Pod IRA/str Traian Vuia 

• cele trei sensuri giratorii propuse: acces la Proiect, intersecție cu strada Beiuşului, intersecție cu strada Turnu Roșu 

• două stații de autobuz 

• realizare bretea suplimentara de coborȃre de pe pod Ira cu racordare în Culoarul de Mobilitate 

2.2 Realizarea unei semaforizări inteligente la intersecția dintre strada Beiuşului şi strada Plevnei 

2.3 Realizarea pasajului pietonal între viitoarea staţie de metrou Viitorului şi Proiect 2.4 Modernizarea pasajului pietonal existent pe sub calea ferată”.